VERKOOPSVOORWAARDEN TICKETVERKOOP

Algemeen

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle ticketverkoop van Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw. Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw biedt tickets te koop aan voor eigen activiteiten. Door het aanschaffen van een ticket gaat de koper akkoord met de verkoopsvoorwaarden, de huisregels en de algemene voorwaarden van Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw. Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw heeft het recht deze verkoopsvoorwaarden op elk ogenblik en zonder voorafgaandelijke verwittiging te wijzigen.

Aankoop

De persoon die de aankoop doet, wordt als enige koper beschouwd en is gebonden tot de betaling, zelfs wanneer tickets aan derden worden geleverd. Tickets kunnen aangekocht worden via de website of via muzikanten. Bij aankoop is onmiddellijke betaling vereist. Betaalkaarten worden direct gedebiteerd. De ticketprijs is altijd inclusief transactiekosten.

Tickets

Indien bij aankoop een e-mailadres wordt opgegeven, ontvangt de koper een bevestigingsmail met de gegevens van de tickets.

Bij aankoop via muzikanten, zonder e-mailadres ontvangt de koper geprinte tickets. De tickets met unieke code moeten digitaal of op papier voorgelegd worden voor scanning om toegang te krijgen tot de voorstelling. Een ticket is nooit geldig zonder leesbare code. Fraude via namaak of kopie van tickets wordt juridisch vervolgd.

Bij evenementen met genummerde plaatsen, zijn de door de klant gekozen plaatsen, steeds onder voorbehoud van wijzigingen. De klant gaat ermee akkoord dat zijn gekozen plaatsen gewijzigd mogen worden, om zo de bezettingsgraad van de zaal te verhogen.

Doorverkoop

Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw is de enige officiële verkoper van tickets van activiteiten van Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw. De Wet van 30 juli 2013 wordt uitdrukkelijk van toepassing verklaard op deze verkoop. Gereguleerde en occasionele doorverkoop van tickets, zelfs zonder winstmarge, is verboden. Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw behoudt zich het recht voor tickets aangekocht in strijd met dit verbod te blokkeren en de houder van die tickets toegang tot voormeld activiteit te weigeren.

Annulatie en terugbetaling

Tickets kunnen enkel terugbetaald worden als de activiteit wordt afgelast of verplaatst naar een andere datum. In alle andere gevallen worden tickets na aankoop niet terugbetaald. Bij aankoop van tickets kan het herroepingsrecht niet worden uitgeoefend (diensten betreffende vrijetijdsbesteding art. VI.53 12° Wetboek Economisch Recht).

Klachten

Eventuele klachten over de ticketverkoop moeten schriftelijk ingediend worden bij Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw. Bij geschillen zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Kortrijk bevoegd. Beide partijen aanvaarden in hun onderlinge relaties uitdrukkelijk e-mail als bewijsmiddel.

Privacy

Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw verwerkt persoonsgegevens conform de Europese privacywetgeving (AVG/GDPR). Meer informatie is terug te vinden in de privacyverklaring. Persoonsgegevens worden niet langer dan nodig bijgehouden rekening houdend met wettelijke bewaartermijnen en de archiefwet. De persoonsgegevens worden verwerkt door Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw met als doel de administratie voor de ticketverkoop te behandelen en de communicatie over de activiteiten te organiseren.

Koninklijke Volksharmonie Sint-Jozef Menen vzw
0410.363.745